Saturday, February 15, 2014

AGRO HARIAN METRO

Assalamualaikum semua.

Hari ini hari yang penuh bermakna bagi kami, Syarikat P&P Tani Maju Enterprise kerana kami telah di kenali seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Pada 16/1/2014, Harian Metro telah mengunjungi ladang kami di MARDI Jalan Kebun, Klang.

Penanaman yang telah kami jalankan adalah penanaman  secara fertigasi. Tanaman yang kami telah jalankan adalah tanaman Rock Melon, Cili Kulai dan Terung. 


laluan masuk ke ladang contoh fertigasi
 

 menangkap gambar oleh jurukamera harian metro


muka depan bahagian agro, harian metro


teknik fertigasi bawa untung


kawasan kemas dan tenang


anak pokok yang baru ditanam ke dalam polibeg


hasil yang lumayan

1 comment:

  1. Saya akan mencadangkan sesiapa yang mencari Pinjaman Perniagaan untuk Le_Meridian mereka membantu saya dengan pinjaman Empat Juta USD untuk memulakan perniagaan Quilting saya dan ia adalah pantas Apabila mendapatkan pinjaman dari mereka itu mengejutkan betapa mudahnya mereka bekerja. Mereka boleh membiayai sehingga $ 500,000.000.00 (Lima Hundred Million Dolar) di mana-mana rantau di dunia selagi ada 1.9% ROI boleh dijamin pada projek-projek.Prosesnya cepat dan terjamin. Ia pastinya pengalaman yang positif.Buat penipu di sini dan hubungi Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. jika anda mencari pinjaman perniagaan.

    ReplyDelete